our life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

our life

عـــ ندمــــا تــ ع ـــشــقـ الــ ح ــياة ,,

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

............................اهداء لأعز الناس

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مدلعة قلبها

مدلعة قلبها

انثى

............................اهداء لأعز الناس Empty
مُساهمةموضوع: ............................اهداء لأعز الناس   ............................اهداء لأعز الناس I_icon_minitimeالسبت يوليو 05, 2008 6:20 am

flower السلام عليكم جميعاً

-------------------------------------

كل شخص في هذه الحياه قد جرب الصداقه وصادف اشكال والوان من الاصدقاء سواء في طفولته او مراهقته او في شبابه <<<<<<<<<<<<<<< ماابي اطول عليكم............................اهداء لأعز الناس 050103norm_prv

بما ان الصداقه اهم شي في الحياه بل هي افضل من الحب بعشرات المرات............................اهداء لأعز الناس F55

............................اهداء لأعز الناس Pflowerhat1 فتحت لكم مجال في هذا الموضوع تكتبوا من اعز الاصدقاء اللي قابلتوهم في حياتكم وش الشي الحلو اللي كسبتوه من صداقتكم لهم وكمان اللي ممكن تهدونه لهم من كلمات او اغاني او شعر

انا عندي الصـــــــداقة شي مقـــــــــــــــــــــدس واحب صحباتي مرررررررررره عشان كده راح تشوفوا اغلب مواضيعي عن الصداقه واذا مو عاجبكم قولولي
انا اهدي حنااني اغنيه مررررره احبها *******بحبك كل يوم اكتر
والله لا يحــــــــــرمني من صحبــــــــــــاتي الحلوين
Basketball استنى ردكم على موضوعي
eChO fEmAlE
المديره الـ ع ـامه للـ ح ـياة
eChO fEmAlE

انثى
المزاج : tmaaam

مُساهمةموضوع: رد: ............................اهداء لأعز الناس   ............................اهداء لأعز الناس I_icon_minitimeالسبت يوليو 05, 2008 12:53 pm

o ana awaf8ek al ra2y
akeeeeed mafy shy agml men al 9da8a fe al 7ia
mo9'o3ek mra 7elllllllllw
https://our--life.yoo7.com
roja

roja

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ............................اهداء لأعز الناس   ............................اهداء لأعز الناس I_icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 8:37 am

mn jd 9a7batii kol shii fe 7ayatia
ana marra a7obahom mafii shii fe de al donya y5aleeni a3br 3n masha3rii lehom
bs ahdehom مايحرمنيش منك قت تامر حسني
marra shokran
live your life

live your life

انثى
المزاج : اااااااه معدوووم

مُساهمةموضوع: رد: ............................اهداء لأعز الناس   ............................اهداء لأعز الناس I_icon_minitimeالأحد يوليو 13, 2008 2:09 pm

انا كمان احب صاحباتي والله احيانا اكتر من نفسي
ومن جد هما اعز الناس
واهديهم اغنية هيا ايه الحياة تامر حسني
وانا عشت ايام مع صاحباتي ما تتعوض ابدن
واتمنى اني حتى لو جا يوم وسبنا نعض انو نفضل نتزكر بعض حتى لو ما اتكلمنا ما ننسى احلى ايام حياتنا
مدلعة قلبها

مدلعة قلبها

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ............................اهداء لأعز الناس   ............................اهداء لأعز الناس I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 16, 2008 5:52 pm

شكراً ليكم على مروركم مره تانية
أحلى نونا

أحلى نونا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ............................اهداء لأعز الناس   ............................اهداء لأعز الناس I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 12:21 pm

مرة شكرا يا مدلعة قلبها على دا الموضوع لانك اعطيتينا الفرصه انو نعبر عن حبنا ل صحباتنا

وانا حابه اقول انو انا فعلا في دي الاجازة مرة صحباتي وحشوني من جد و بقوة

dolly = راح افتقد فيكي التواصل اللي كان بيننا كنا نفهم بعض من نظر العين من جد حسيت انو صداقتنا اتعدت حدود الصداقة احنا اخوات واكتر الله يوفقك في حياتك
lolo = ياربي انتي يا لولو يا عمري مني عارفه ايش اقول عنك انتي اي انسان في الدنيا يقعد معاكي راح يحبك على طول يااااااااااي
راح اعصب على مين الله يرحم ايام زمان كنت انا اللي ما استحي دايما اعصب عليها ومن جد اقلك انا اسفه امواه

lefa= اووووووووو عاد ليفا حبيبة قلبيي احنا صحبات من اول ابتدائي متخيلين يا ناس يعني بجد صحباااااااااااااااااااااات بقوة ومن جد انا احبها احس انها غير كل البنات ولا احكيكم عن طيبتها بجد اكتر انسانة في دي الدنيا طيبة هيا ليفا من جد الله يديكي على قد نيتك ياااااااااااااااااااااااااااااااارب

soso=سوسو برضه زي ليفا صحبتي من اول ابتدائي يعني برضه احنا صحبات بقوة ومن جد يا سوسو كنتي في الشله انعم بنوته بيننا ههههههههههههههههههههه وراح يوحشني صمتها كانت من جد اقل وحده تتكلم بس لمن تتكلم كلامها زي العسل من جد الله يسعد يااااااااااااااااااارب

وسوري طولت عليكم بس حبيت اعبر عن مدى حبي ل صحباتي حبايب قلبي
وانا من جد احبكم

............................اهداء لأعز الناس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-